Even een ommetje

Vanmorgen ondanks de aanhoudende koorts toch maar even rustig met Rose en Jesse naar de Wereldwinkel gelopen. Nu wel weer blij thuis te zijn, maar even frisse lucht doet toch wonderen.

Als je constant binnen zit is dat ook niet goed voor je humeur, en ja maakt ook maar nauwelijks iets mee. Slapen, eten, douchen, slapen, lezen, computeren, eten, slapen enzovoort. Ik merk wel dat mijn conditie volledig foetsie is, maar die komt met de tijd wel weer terug.

Als je nauwelijks iets meemaakt dan valt er ook weinig te schrijven, dus ik ga nu alweer besluiten. Ik neem nog een bak thee en dan ga ik mijn bed weer in. Wonderwel toch de was aangezet vanmorgen en het bed verschoond. Alle transpiratie moet er uiteindelijk ook weer eens uit. Tevreden ga ik zo plat. Genoeg.

Leave a Reply

