Voorzichtig klimwerk

Voorzichtig Klimwerk. Wat een titel. Wie weinig te schrijven heefft door lang binnen zitten en daar langzamerhand genoeg van hebbend moet wat verzinnen. De laatste dagen heb ik ondanks dat de koorts aanhoud samen met Rose besloten in ieder geval eenmaal daags toch naar buiten te gaan. En ik kom wel helemaal op apegapen thuis, maar de beweging en het überhaupt buiten zijn doet me goed. ook combineer ik het met noodzakelijkheden als bloedafname en even lekker met jesse en Rose buiten zijn.

Er lijkt ook lichte vooruitgang. De pieken zijn minder extreem, vanmorgen had ik bijvoorbeeld 38.1°, nauwelijks koorts te noemen. Vandaag is echter wel mijn Chemo, en ik kan nu al zeggen dat die verkeerd gevallen is, dus dat beloofd nog wat vandaag. Eens kijken of een goed ontbijt daar wat aan kan verbeteren.

Daarna gaan we een stukje lopen, en de rest van de dag wijst zichzelf dan vanzelf. Tot zover deze korte update. Er zit in ieder geval een lichte stijging in. Gegroet.

Leave a Reply

