Lekker Weekend

Gisteren kregen we familie op bezoek uit Heerhugowaard. Ze hebben zelf hun huis te koop staan want ze willen zo snel mogelijk naar een ander deel van nederland verhuizen, en dus hadden ze zoals velen, ook hier in ons appartementencomplex hun huis geopend voor de open Huizen dag in een poging hun huis te showen aan toekomstige kopers. Ze hadden drie kijkers gehad. Ik kan me nog goed

lekker weekend

herinneren uit de tijd dat ons huis op de Rotterdamsedijk te koop stond dat dat de tijd was dat ons huis het allervaakst 100% op orde was en schooner dan ooit. Gek werd je ervan. Het ergst was wanneer je alles klaar had incluis de koffie en de taart of cake om maar voor een lekker luchtje te zorgen als er dan niemand kwam kijken. Zo ook onze bovenbuurvrouw die al de hele week aan de poets was, zelfs de buitenboel geveegd, gewassen en aangeveegd, tot en met de vloerbedekking schoongemaakt bij de lift + + +. Hoe wat een frustrerend werkje.

Ik weet niet of zij mensen over de vloer heeft gehad, ik hoop voor haar van wel.

Om half vijf ging bij ons de bel en kwamen Olaf en Jasja bij ons aan. Het werd een topavond waarbij we veel gedeeld hebben en het ontzettend gezellig gehad hebben. Voor herhaling vatbaar. Rond een uur of Elf begeleiden we hen met Jesse naar hun auto, en gingen zij huiswaarts en gingen wij nog een lekker blok met Jesse om. Ik sliep daarna heerlijk.

Vanmorgen was het moeizaam om op te staan. Ik had een paar keer het ernstig benauwd gehad vannacht en had daar nog last van. Een beetje een eng gevoel. Na de koffie, de meditatie en een lekkere douch zijn we met Jesse naar het Sterrebos gegaan en kwamen daar de oude bekenden tegen, waarvan een een uitstekend idee had. Zij is nl. verhuisd naar een andere provider voor haar weblog. Een plek waar zij zelf i.p.v. weblog een deel van de advertentieinkomsten ontvangt, en ze adviseerde mij om met mijn nieuwe blog dat ook eens te proberen. Ik weet niet of het zal werken maar ik ben er wel gelijk mee aan de slag gegaan. Kortom het nieuwe Hot Transport Blog is inmiddels ook te vinden op http://hottransport.blogspot.com . Voor ons oude vertrouwde family Hotrose blog blijven we gewoon hier denk ik. Dit is iverigens ons 1500ste blogje vandaag, en dat is niet eens een 1 april mop.

Leave a Reply

