Officieel beter gemeld

Ik heb me vanmorgen bij mijn direct leidinggevende beter gemeld. Ik ben nu dik 10 dagen koortsvrij en mijn conditie gaat heel langzaam weer wat de goeie kant op. Wel duurt het afbouwschema van de Prednison nog tot eind juni. Ja, je ziet het goed, eind juni. Je zit van de ene op de andere dag van 5 mg op dertig, maar het afbouwen is een heel andere zaak. Eerst iedere drie weken 5mg, en nu zit ik dus op 15mg en nu gaat het verder per 2,5mg per drie weken. Zucht. Voorlopig zal ik dus nog wel even last hebben van die heftige troep, maar er buiten kan ik niet dus klagen heeft ook geen zin.

Gisteren hebben we samen een heerlijke verjaardag van Rose gevierd. We zijn met Jesse naar de Blaak markt geweest en hebben onder andere 2 drakenschepen uit Azië op de rommelmarkt gekocht en een nieuwe palm voor in de huiskamer. Het staat prachtig. Alleen het door mij in Engeland gekochte cadeautje is nog steeds onderweg.

De spekstenen witte Afgaanse ketting is opnieuw door de juwelier geregen, schoongemaakt en voorzien van een fatsoenlijk slot en staat werkelijk prachtig om haar nek. We zijn allebei dik tevreden met het resultaat. Rose gaat zo meteen met Jesse en grote ronde lopen en ik ga een uurtje heel rustig zwemmen in huize Frankeland. Tot zover deze Update. De groeten en iedereen een fijne dag toegewenst.

Leave a Reply

