Goede Zin maar weinig energie

De langzame lijn naar boven is er nog steeds. De dagen worden weer steeds iets gevulder en er komt duidelijk weer wat uit onze vingers. Niet dat alles stil stond hoor, maar er is wel verschil. Nu komt de werkhervatting ook steeds dichterbij dus dat is maar goed ook. Mijn conditie is echter nog steeds knap louzie, maar ja

Goede Zin

ik gebruik ook nog griezelig veel medicatie, dus voor dat die helemaal terug is, dat gaat nog effe duren. Gisterenmiddag had het bestuur van de Vereniging van Eigenaren weer een vergadering en Rose toog gelijk aan de slag om een tweede Nieuwsbrif voor de rest van de bewoners te gaan maken. Ik vond dat wat voorbarig, want de eerste is net twee weken geleden uitgekomen, en voor je het weet is het een tweewekelijks krantje. Zo hebben we een voorstel gehad van het schildersbedrijf wat hier anderhalf jaar geleden geschilderd heeft dat ze voor € 4500,- wel even onze ronde ramen opnieuw willen doen notabene ex btw, en dat zou een soort schikking in onze richting zijn. Belachelijk, wat denken ze daar bij Kloet wel niet! Dat we helemaal op ons achterhoofd gevallen zijn zeker!! Irritant dat wel, maar het zorgde niet voor het verpesten van mijn bui hoor.

Neen, het is lekker weer, we zijn naar de markt geweest, hebben de inkopen voor de Pasen gedaan, lekker gewandeld, daarna heb ik een blogje geschreven op Hot Transport, en heb net lakker anderhalf uur geslapen.

Weinig energie

Ik was er aan toe. Rose heeft Jesse al uitgelaten en is tegelijkertijd even naar de Bas geweest want we hadden geen augurken meer, en nu licht Knul heerlijk te relaxen op haar schoot. Als er iets is wat Knul goed kan dan is het wel genieten. Prachtig om te zien.

Verder heb ik eigenlijk geen nieuws. Gisteren was ik wel even behoorlijk ontstemd. Toen ik hoorde dat die idioot van een Bouterse daar in Suriname die amnestiewet erdoor gekregen had, maar tegekijkertijd dacht ik wel dat ik me tegenwoordig ook regelmatig schaam voor het beleid van de Nederlandse regering, en die stonden toendertijd ook nog achter hem toen hij zijn coupe pleegde en daarbij 18 mensen vermoordde. Eigenlijk kunnen we er dus niet eens wat van zeggen want we hebben hier zelf ook een regering die je recht aankijkt en liegt alsof het gedrukt staat.

Kortom, maak je niet druk over dingen waar je toch niks aan kan doen. We doen het lekker rustig aan en genieten is ook daarbij het belangrijkste. Het schijnt koud weer te worden met de Pasen, maar deze mooie dag kan niemand ons meer afpakken. Overigens iedereen een fijne Pasen toegewenst. Tabée.

Leave a comment